شکست شرکت سازنده هواپیمای جاسوسی آمریکا

به مناسبت شکست سنگین ایالات متحده آمریکا

اولین پست را به این موضوع اختصاص می دهم .


این پیروزی را به تمامی ایرانیان تبریک عرض می نمایم .


شکست شرکت سازنده هواپیمای جاسوسی آمریکا در برابر

 
فرزندان برومند ایران زمین


یک متخصص هواپیمای بدون سرنشین در گفتگو با رویترز درباره ویژگی​های هواپیمای جاسوسی آمریکا، گفت: این هواپیماها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که در صورت قطع ارتباط یا به طور اتوماتیک به محل اولیه برگشته و یا منفجر می‌شوند. از این رو اینکه درباره هواپیمای مذکور در ایران چنین نشده، یک فاجعه‌ فنی برای شرکت سازنده است
یک مقام بلند پایه دفاعی آمریکا نیز اعلام کرده بود؛ چون هواپیمای جاسوسی آمریکا دارای سیستم پیشرفته رادار گریز است و در ارتفاع بسیار بالا پرواز می‌کند حمله به آن بسیار بعید است. متخصصان اعلام کرده‌اند که این هواپیما حتی از داخل آمریکا نیز قابل کنترل بوده و رمز‌گشایی از فایل‌های رایانه‌ای آن تقریباً غیر‌ممکن است .
پایگاه اینترنتی 'الوفد' مصر با اشاره به موفقیت ایرانی‌ها در سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی نیزنوشت: ایران انتقام زودهنگامی از 'جنگ مخفیانه' اوباما و نتانیاهو علیه خود گرفت
همچنین روزنامه 'نیویورک تایمز' با اشاره به گرفتن هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی در ایران نوشت: نیروهای ایرانی ممکن است فناوری استفاده شده در این هواپیما را با مهندسی معکوس بدست آورده و یا اینکه آن را در در اختیار دیگر کشورها بگذارند.
جورج لیتل' سخنگوی پنتاگون هم گفت: ایران با در اختیار گرفتن هواپیمای بدون سرنشین RQ170، یکی از نرم‌افزارهای حساس عملیات‌های شناسایی سیستم عامل‌ مورد استفاده 'سیا' را در اختیار گرفته است. این خبر را روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" منتشر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد